۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۳۱

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان خبر داد؛

تخصیص زمین به بیش از ۲۰ هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی در کردستان

تخصیص زمین به بیش از ۲۰ هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی در کردستان

سنندج - مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: تاکنون به بیش از ۲۰ هزار و ۵۱۹ نفر از متقاضیان تأیید شده در قالب گروهی زمین واگذار شده و کار تأمین و تخصیص زمین به دیگر متقاضیان در حال انجام است.

جهانگیر الیاسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه روزی در سه ماهه گذشته و تخصیص و واگذاری زمین به بیش از ۲۰ هزار نفر از متقاضیان، استان کردستان در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در مبحث واگذاری زمین برای ساخت به رتبه ۶ ارتقا یافت.

وی افزود: با وجود مشکلات و تنگناهای بی شمار در راستای تأمین زمین در استان، با حمایت‌های مستمر مدیریت کلان استان و همت و تلاش شبانه روزی کارکنان این اداره کل، خوشبختانه گام‌های مؤثری برداشته شده و استان کردستان در حالی که در اردیبهشت‌ماه امسال یکی از استان‌های آخر در اجرای نهضت ملی مسکن بود در یک بازه زمانی سه ماهه با ۲۵ پله صعود به رتبه ۶ ارتقا یافته و هم اکنون جزو استان‌های پیشرو در اجرای این طرح است.

الیاسی خاطر نشان کرد: شناسایی و احصای اراضی که قابلیت الحاق به محدوده را داشته و اخذ مصوبه شورای مسکن برای این اراضی، شناسایی اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی و دریافت اسناد آنها، حل مشکل اراضی ملی در سطح شهرها که معارض داشتند و تعیین تکلیف قطعی این اراضی از جمله اقداماتی بوده که برای تأمین زمین انجام شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به آمار بالای متقاضیان و هم چنین آمار بالای تأیید شدگان نهایی در استان از حل مشکل تأمین زمین در بیشتر شهرهای استان خبر داد و گفت: تاکنون به بیش از ۲۰ هزار و ۵۱۹ نفر از متقاضیان تأیید شده در قالب گروهی زمین واگذار شده و کار تأمین و تخصیص زمین به دیگر متقاضیان نیز در حال انجام است.

کد خبر 5854688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha